Pracując w marketingu od parunastu lat doskonale zdaję sobie sprawę ze skutecznych form marketingowych i promocyjnych, a przynajmniej tak mi się zdawało. Jak się okazuje, nie po raz pierwszy z resztą, człowiek uczy się przez całe swoje życie i doświadcza ciągle czegoś nowego. Nikomu kto para się marketingiem nie trzeba specjalnie przypominać powszechnie wcielanych metod marketingowych, które są sprawdzone i skuteczne od wielu lat. Reklama w Internecie, odpowiednie pozycjonowanie, korelacja między nimi, a mediami społecznościowymi czy też branie udziału w targach branżowych, to tylko jedne z uznanych i efektywnych technik stosowanych w marketingu. Ostatnio okazało się jednak, ku mojemu zdziwieniu, że teoretycznie zwykłe smycze reklamowe mają także sporą siłę przebicia. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na terenie większej części Polski, wizualne gadżety, które nosimy ze sobą na co dzień również idealnie zdają egzamin jeśli chodzi o promocję określonych dóbr. Sam zaciekawiłem się tym fenomenem.