Wprowadzanie nowych standardów

Przez wiele lat konkurencyjność na rynku elektroniki była tylko pozorna – przynajmniej w porównaniu do możliwości, jakie ten segment rynku prezentuje dzisiaj. Firmy technologiczne przed dwudziestoma laty to kilka dominujących marek, które postanowiły nie tylko podbić produkcję telewizorów czy odbiorników radiowych – na tamte czasy głównych narzędzi służących do odbioru mediów. Wiele z firm mających miliardy do dyspozycji skutecznie inwestowało we wszystkie nowe perspektywy, jakie przynosiły kolejne odkrycia w elektronice, a w szczególności w miniaturyzacji elektroniki. Nikt nie ma wątpliwości, że sukces telefonów komórkowych nie byłby możliwy bez ich wcześniejszego zmniejszenia do przyzwoitych rozmiarów pozwalających na swobodne trzymanie telefonu w kieszeni użytkownika. Ale także telewizory wiele zyskały na miniaturyzacji i można śmiało powiedzieć, że współczesne telewizory HD tak dobrze sprzedają się m.in. dlatego, że nie są wyłącznie dobrze zaprojektowane w środku, ale także coraz ładniej wyglądają z zewnątrz. Elektronika nie może być dzisiaj tylko i wyłącznie nowoczesne pod względem inżynieryjnym – musi także przykuwać wzrok pod względem estetycznym. I w walce z nowymi modowymi standardami i oczekiwaniami klientów utrzymanie odpowiedniej linii swoich produktów wydaje się być szalenie ważne.